Polityka zwrotów

Szczegóły polityki zwrotów


  1. Prawo do Zwrotu

    Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

  2. Warunki Zwrotu

    Produkt musi być w stanie nienaruszonym, nieużywanym oraz w oryginalnym opakowaniu.

    Wyjątkiem jest sytuacja w której dostarczony produkt jest uszkodzony.

  3. Proces Zwrotu

    Aby dokonać zwrotu, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@smilepop.pl w celu uzyskania instrukcji dotyczących zwrotu.

    Po otrzymaniu instrukcji, prosimy o odesłanie produktu na wskazany adres zwrotny.

  4. Koszty Zwrotu

    Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

    W przypadku uznania reklamacji (produkt wadliwy lub niezgodny z zamówieniem) możliwe jest otrzymanie nowego produktu.

  5. Zwrot Pieniędzy

    Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas zwracanego produktu. Zazwyczaj jednak trwa to 3 dni.

    Zwrot pieniędzy zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, jaką użyto przy zakupie, chyba że uzgodniono inaczej.

  6. Produkty Wyłączone z Zwrotu

    Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi, chyba że są wadliwe.

  7. Reklamacje

    W przypadku otrzymania produktu wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu zgłoszenia reklamacji.

    Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.

  8. Kontakt

    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@smilepop.pl