Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
Warunki Zwrotu
Produkt musi być w stanie nienaruszonym, nieużywanym oraz w oryginalnym opakowaniu.
Wyjątkiem jest sytuacja w której dostarczony produkt jest uszkodzony.
Proces Zwrotu
Aby dokonać zwrotu, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@smilepop.pl w celu uzyskania instrukcji dotyczących zwrotu.
Po otrzymaniu instrukcji, prosimy o odesłanie produktu na wskazany adres zwrotny.
Koszty Zwrotu
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
W przypadku uznania reklamacji (produkt wadliwy lub niezgodny z zamówieniem) możliwe jest otrzymanie nowego produktu.
Zwrot Pieniędzy
Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas zwracanego produktu. Zazwyczaj jednak trwa to 3 dni.
Zwrot pieniędzy zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, jaką użyto przy zakupie, chyba że uzgodniono inaczej.
Produkty Wyłączone z Zwrotu
Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi, chyba że są wadliwe.
Reklamacje
W przypadku otrzymania produktu wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.
Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@smilepop.pl
Zaznaczenie wyboru powoduje całkowite odświeżenie strony.